зоомагазин "АКВАРІУМ" (Львів)
Субота, 23.09.2017, 21:14
ГоловнаМій профільРеєстраціяВихідВхідВи увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
ціни уточнюйте по телефону
Товари та послуги

Акція місяця
АКЦІЯ на авкаріуми JUWEL Корма КОІ

Пошук на сайті

Лічильник
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Правила роботи:  

Обробка замовлень оформляється з понеділка по суботу з 10:00 до 18:00. по телефону
(050) 370 7 370   (096) 433 6 164    (093) 435 6 422
Термін виконання замовлення складає 2-7 днів.  
Ціни, приведені на сайті можуть відрізнються від цін у магазинах.  

При заказі товару уточнюйте ціну на даний момент за тел.

(050) 370 7 370   (096) 433 6 164    (093) 435 6 422    

Доставка:  

Доставка по Україні узгоджується по тел.  

(050) 370 7 370   (096) 433 6 164    (093) 435 6 422    

Оплата:  
Оплата відбувається на момент передачі товару клієнту  
При заказі великих товарів (акваріуми і т.п.) потрібно оплатити завдаток (20% від суми товару)  
   
Гарантія, обмін товару:  
На всі товари поширюється гарантія, терміни якої залежать від сервісної політики чи виробника імпортера в нашій країні. Фактом підтвердження гарантійних зобов'язань є товарний чек.  
Гарантія на роботу електроустаткування (крім ламп і світильників) таких виробників: Atman, ViaAqua, Resun, SunSun складає 1 місяць.  
Гарантія на роботу електроустаткування (крім ламп і світильників) складає 1 рік таких виробників: Aqua Medic, Aquael, Exo-Terra, Hagen, Juwel, Tetra, Hydor, JBL.  
Повернення й обмін товару здійснюється згідно закону "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути протягом двох тижнів куплене устаткування, за умови, що устаткування було не встановлене, не експлуатувалося і збережена заводське упакування і її елементи, на устаткуванні немає механічних ушкоджень, подряпин і сколовши. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця*. Якщо акваріумне устаткування не працює, чи обмін повернення товару виробляється тільки після висновку авторизованого виробником сервісного центра про те, що умови експлуатації не порушені. Після закінчення двох тижнів, але в межах гарантійного терміну, ми чи замінимо відремонтуємо бракований товар. Відправлення товару на гарантійний ремонт здійснюються за рахунок Покупця*.  
Якщо товар вийшов з ладу в результаті не правильної експлуатації, претензії не приймаються. Насамперед, це стосується механічних ушкоджень.  
Оглядайте Ваше замовлення при одержанні, у випадку ушкодження Вам поміняють товар.  
Не приймаються претензії по роботі люмінесцентних і інших ламп вони перевіряються перед відправленням і поверненню або обміну не підлягають.  



Web-дизайн: www.newsaytlviv.at.ua © 2017 Безкоштовний хостинг uCoz